Gwarancje / Reklamacje

Wszystkie reklamacje oraz zgłoszenia serwisowe należy składać wyłącznie drogą mailową na adres:

ekosystemskontakt@gmail.com

W wiadomości mailowej prosimy o przedstawienie: czego dotyczy problem, dane kupującego, numer faktury oraz numer telefonu .

 

Dokładamy wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozstrzygnięte w jak najkrótszym czasie, jednak zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w ustawowym terminie 14 dni. 

Obowiązki Użytkownika:

  • Zapewnienie pelletu w ilości umożliwiającej wykonanie uruchomienia urządzenia.
  • Zapoznanie się z zasadami obsługi i użytkowania kotła,pieca zawartych w instrukcji.
  • Posiadanie dowodu zakupu i ważnej Karty Gwarancyjnej wypełnionej przez osoby do tego uprawnione.

W trakcie naprawy może okazać się, że Twoje zgłoszenie nie podlega gwarancji. Zostaniesz o tym od razu poinformowany i nasz serwisant wyjaśni Ci na jakiej podstawie dokonał takiego stwierdzenia. Serwisant lub Dział Serwisu przedstawi Ci kosztorys naprawy i osobiście zdecydujesz czy chcesz dokonywać płatnej naprawy czy nie. Serwisant nie wykona żadnych płatnych czynności bez Twojej zgody.

Koszt naprawy pogwarancyjnej płaconej przez klienta:

- koszt dojazdu w dwie strony (do i od klienta)-  2zł/km (netto)

- roboczogodzina ( roboczogodzina liczona za każdą rozpoczętą godzinę pracy serwisanta)      - 100 zł( netto)

- koszt wymienionych części

Koszt dojazdu obliczany jest na podstawie dystansu (najszybszej) drogi w obie strony wytyczonej przez stronę internetową maps.google.com i liczony jest od siedziby firmy EKOsystems w Hadykówce 57B  do miejsca wykonania usługi u Klienta.

Opłatę za wykonaną naprawę należy dokonać bezpośrednio po wykonaniu usługi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl